četvrtak, 2. srpnja 2009.

Budva - tour de Balkan


Iako bi moji gazde voljeli da ostanem još koji dan i napunim kućni budžet, red je poći dalje. Čeka me Budva, koja je svega pola sata busom i 2.5 EURa udaljena od Kotora. To je sjaj i bijeda crnogorskog primorja i turizma uopće. Stotine načičkanih kuća, apartmana, hotela u samoj uvali, stari grad, party 0-24, bez pravnih pravila i reda. Plaže su pješčane, ali i krcate kad sezona ulovi zamah. Evidentno je da se to još nije dogodilo. Svi mogući oblici potrošnje novaca su ovdje, za svaki džep, ali po želji domaćih, više cijene one s dubljim. Rusi i ovdje dominiraju.
Stari grad je naravno predivan i malen i star i u njemu spavam kod prijateljice amerikanke (T.) i njenog partnera iz Bosne. Provodimo vrijeme guštajući u svemu, pričama, hrani, cugi, šetnji, kolačima, glazbi koja trešti do jedan ujutro ispod njihovog prozora, srećom nakon toga se ekipa seli van starog grada. Ponovni susret s mojom omiljenom kaučsurfericom mi je odista drag i vraća mi sigurnost u neke moje osobne odluke. Život je lijep!

Nema komentara: