srijeda, 14. siječnja 2009.

Sport i HRT


Jadni mi. Jadni.Jadni.Jadni!
RTL nam je ukrao svjetsko prvenstvo u rukometu i sad mi ne možemo mlatiti nofce od teledva,pivske industrije, banaka i ostalih kosponzora te velebne manifestacije.
I toliko smo jadni, da smo ponudili RTL-u da nam za neke pare ipak proda prava da prikažemo koju minutu naciji, jer nacija jako želi gledati izvještaje o paklenima na HRT-u, jer zašto bi to isto gledali uživo na RTL-u. A RTL je nama rekao da će prodati prava na sve utakmice, što nama nije prihvatljivo, jer koga zanima tekma Australija-S.Arabija u rukometu?? I sad smo mi toliko jadni da smo morali na jednom, pa na drugom dnevniku, pa vjerojatno i na trećem reći cijelom pučanstvu kako je RTL jadan jer nam ne da ono što mi oćemo. I onda smo rekli kako su RTL-ovci obećali da će biti u visokodigitalnom formatu, a ipak neće, pa smo mi završili dnevnik s rečenicom "obećanje ludom radovanje" !!!

Dakle, gospodo HRT-ovci !
Pa vi niste normalni !!! Što si vi umišljate? Da mi trebamo plaćati pretplatu zato da bi vi kenjali po konkurenciji koju vi ne bi ni smjeli imati jer nacionalna TV se ne smije uspoređivati s komercijalnom??! I da zato što ste bili nesposobni osigurati prava za prijenose, mislite da imate prava završavati svoje informativne emisije sarkazmom prema "konkurenciji"?!?Stvarno ste državna kuća i stvarno ste državni mehanizam. Vi se hvalite vlastitom nesposobnošću da nešto osigurate svojim gledateljima, na način da napadate druge ?!! To je ko kad se nacija smije Srbima da najviše slave svoje poraze (kosovo i taj djir).

Dajte postanite više javna televizija i prestanite se furati na nešto između. Sram vas bilo ! Sram !

Nema komentara: