četvrtak, 15. siječnja 2009.

Da sam ja izbornik...

...ne znam što Primorac the Ministar čeka ?! Mislim da je vrijeme da u škole uvedemo predmet: Da sam ja...ili Kad bi bio...
Mi to u domovini jednostavno volimo. Mi znamo kako je biti ministar zdravstva bolje od njega, ili kako je to biti Severina, bolje od nje same, ili kako je to biti Slaven Bilić....
Ovih dana dio najrukometnije nacije na svijetu će se baviti "najsportskijemspektakluikadodržanomnaovimprostorima" kako to RTL (naša omiljena nova televizija, barem dok traje prvenstvo) i svi ćemo mi biti Lino Červar. Ok, Lino Červar izbornik, ne Lino Červar političar ili saborski zastupnik ! (o Bože dobri, pa stvarno me uhvati smijeh kad zamislim Linu Červara kako u sabornici skače sa stisnutim rukama, pognutnom glavom i usukanim ramenima dok mu Zoki Milanović daje žuti karton...koja smo mi nacija...još se smijem tom prizoru...no idemo dalje).
Eh da...već su se svi raspisali ko će biti zvjezdurina prvenstva, i bebe u rodilištu znaju za tretmane Ivana Balića, opatice mole krunicu da Blaž Lacković bude u formi, a vjerujem da bi i Vatikanu neko mogao proslijediti molbu da Švabo održi kakvu intimnu misu za najrukometniju i najkatoličanskiju naciju CBETA (po naški: svijeta). Al niš se ne sekirajte...jedno je sigurno...Slovenci nas ne buju dobili na prvenstvu, jer tamo ne igraju, tako da je već 1:0 za nas.

Ah..da..repka...hm...kažu da nam je igra pročitana, hm...to smo već vidjeli na par natjecanja, big deal...kažu da stupovi nisu u formi..hm..i bez stupova se može ako postoje stupići koji će dati još više...kažu da smo najnasvijetu (a u stvari nam odvaljuju finte, kako bi se opustili pred utakmicu)...

Sedmorka koja bi trebala početi na ovom prvenstvu je slijedeća:

Alilović - Šprem - Lacković - Duvnjak - Kopljar - Čušić - Vori

Recite vi meni, koja bi repka na svijetu bila spremna na ovaj tim???
Zamislite vi samo adute s klupe u obliku Zrnića, Metličića, Loserta, Balića ???!!??
I još u obrani stavimo dodatne tornjeve dvometraše...zlato?? hm..sumnjam, možda u Londonu !

I kao veliki optimist...ne očekujem da ćemo igrati za zlato...a kako mi ne prihvaćamo ništa ispod toga, logičnije bi bilo da pomlađenoj postavi damo da igra, a velikanima se poklonimo i kažemo im HVALA. A vama klinci, evo lopta i trči za njom po terenu....eh da...to bi bio lijepi san, ali onda se probudi u vama izbornik Červar s primjesama političara i sjeti se da će nacija tražiti njegovu glavu za lošu taktiku...a on će kao pravi političar znati naći krivca za neuspjeh...ili će to biti stari igrači ili novi igrači ili nedovoljna podrška navijača ili pretjerana očekivanja nacije ili ozlijeđeni Ivano Balić ili suci koji ovaj puta nisu sudili domaćinski ili svi vi ostali kojima krvotokom ne teče rvacka krv i koji nama želite sve najgore...u svakom slučaju...taj čovjek ne može pogriješiti...da sam ja Lord of the rings...zvao bi se Lino Červar...

Nema komentara: