srijeda, 3. rujna 2008.

Priority pass

I eto mene na putu. Nekako uvijek izaberem destinaciju i polaziste tako da se moram napatiti barem 24 sata. I uvijek negdje nesto cekam i gubim vrijeme i trosim novce.
I konacno sam se snasao. Rijesenje je u naslovu. Duga cekanja izmedju dva leta od sada mogu skratiti u nekoj oazi mira na bilo kojem aerodromu na svijetu, jer do sada sam bio uvjeren kako je to samo za one koji kartu placaju tri puta vise od mene. Priority pass vam omogucava da uz godisnju clanarinu od 100 EUR/a, koju doduse ne placam ja u ovo slucaju, koristite ova mjesta za cijenu od 24 eura po posjeti. Unutra je sve besplatno, hrana, cuga, bezicni internet, tusiranje, masazna fotelja, tv, novine,klima...bez buke i drame, ugodno i opusteno.
Racunao sam da ako cekam barem 3 sata negdje, da mi se ovo itekako isplati. I upravo je ovaj post napisan u Privilage lounge na aerodromu u Istanbulu.

Nema komentara: