ponedjeljak, 1. rujna 2008.

Hipnoza

Etimološki, riječ hipnoza dolazi od grčke riječi hypnosis – „spavanje“, ali treba naglasiti kako hipnoza nije spavanje što pokazuju i razlike u EEG snimkama hipnotičkog transa i faza spavanja.
Berthold Stokvis definirao je hipnozu kao stanje izazvano afektivnim (često neznačajnim) smanjenjem prethodno sužene svijesti u kojem dolazi do regresije osnovnih funkcija ličnosti (mišljenje, čuvstvo, htijenje), kao i tjelesnih funkcija. Za vrijeme hipnoze ispitanici najčešće ostaju svjesni svog reagiranja.

Ono što vam ja mogu reći o hipnozi je slijedeće:

- to je tako dobro stanje (biti u transu) da ćete teško poželjeti biti van toga

Od ovog vikenda sam i ja hipnoterapeut zahvaljujući i ovom čovjeku s gornje sličice. To je Milton Erickson, najkreativniji i najoriginalniji stvaraoc novih načina psihoterapije u 20. stoljeću, koji je bio poznat po svom jedinstvenom pristupu fenomenu hipnoze. Njegov rad bio je u potpunosti neinvazivan i usmjeren prema klijentima. Naravno, puno veće zasluge u mom slučaju ima moja trenerica Dalma i njena asistentica Elvira, kao i cijela grupa koja je omogućila da se međusobno dobro upoznamo i transiramo.
Kažu da pomaže i to jako dobro, stoga preporučam (ne nužno sebe naravno), ali svakako ako imate znatiželju i potrebu. Ne očekujte čuda koja ste vidjeli na televiziji, ovdje nema scenskog nastupa i teatralnosti, sve je jednostavno, prirodno i pristupačno svakome tko je otvorena duha. Dobrodošli !



1 komentar:

Anonimno kaže...

Roni, ja sam prvi u redu. Jedva čekam da isprobam. S.