srijeda, 13. kolovoza 2008.

Pišem ti pismo...



Dragi naši,
dugo se nismo čuli, još od zadnjeg izleta kad smo se nas 8+1 skupili i družili uz roštilj i neke nervozne nepozvane goste. Mi smo dobro. Resursi su dobro. I mama je dobro, iako je stara. Tata je otišao s djecom kod susjeda i odveo ih da se malo igraju tamo. Baš su nam djeca zlatna i srebrna, a poneki je i brončani. Jedino su nam djecu istukla tamo neka neodgojena čeljad s Jadrana. Hm...pokazat ćemo mi njima, idući mjesec ću otići kod njih u dućan i pokupovati sve što vrijedi, pa neće imati više ništa, ni kučeta ni mačeta.
Kako je kod vas? Čujem da neki prljavi čiko hoće u čistu kuću ?! Pa zar ćete stvarno pustiti da vam takvi uniđu unutra? Hm, mi svoje čistimo na vrijeme i sad smo si baš jednog svog pustili unutra, pa nam je kuća ista, ko da se ništa nije promijenilo. Baš nam je lipo.
Vidimo se onda opet skoro na izletu, mogli bi i vi nešto organizirati, da i vama nepozvani polupaju prozore.

Ah da, zaboravih reći da su nam donji susjedi stvarali probleme, smrdile su im instalacije od plina, a mi to nismo mogli tolerirati jer volimo čist i zdrav život, pa smo se spustili malo dolje i pokazali im gdje im je mjesto.

I sad nas opet neki prozivaju što volimo da je naša kuća čista. Fala Bogu pa smo kupili cijelu gornju etažu, a i do krova smo došli, iako je gore stvarno malo hladno, ali barem je čist zrak. Jedino kompas poludi pa svuda pokazuje prema jugu...

Ostajte mi dobro i do idućeg puta...

Vaša najveća zvijezda !

Nema komentara: