ponedjeljak, 21. srpnja 2008.

TOP 5 mailova

Svi mi koristimo nekoliko različitih mailova bilo da smo ih otvarali jer smo trebali pročitati negdje neki dokument, bilo da smo nagovoreni od nekog poznatog, bilo da smo dobili nekim automatizmom, bilo da smo htjeli imati tajnu poštu, tajnog userID ili samo tako, bez razloga.
Mojih top 5 korištenih (sada i nekad izgleda ovako):


Neprikosnoveni broj 1. Uopće ne kužim kako sam mogao bez njega, jer je toliko jednostavan i super i ima miljardu opcija i stvarno...je najbolji dok se ne pojavi neki drugi.


Moj prvi mail ever. Iako ga rijetko koristim, imam još neku staru adresu, jer eto...teško se čovjek riješava starih navika, pogotovo ako su bile korisne kad si učio tipkati.



NET.HR ili bivši iskonov mail. I danas ga koristim. Dobar je. Poslužio u raznim momentima. Dolaze mi neki računi na njega, pa mi ga žao zatvorit. Jer kako ću onda plaćat račune :-)




Ako imaš yahoo, moraš imati i hotmail. Tom filozofijom i ja sam bio korisnik. Ali više nisam. Nisam se nikad navukao, MSN je nešto sasvim drugo, tu su mi No.1.




Lotus. Firma ga ima, pa ga koristim. I super mi je. Ali ga jedino u firmi i koristim. Privatluk je ipak privatluk.













1 komentar:

Anonimno kaže...

Lotus mi je totalna nepoznanica, ali sve ovo ostalo sam prošao i sve pogasio nakon pojave gmaila. Dosta njih je samo krepalo, jer nakon toliko otvorenih accountova više nisam znao ni lozinke ni korisničko ime...
Nepisana norma modernog čovjeka je da mora imati jedan "službeni" mail i barem jedan anonimni. Anonimni je za zabavu, a i da ne trpa službeni mail s glupostima.
Posebno "veselje" je dobiti mail na anonimni account. ;)