ponedjeljak, 14. srpnja 2008.

Monday bladi Monday

Gotov je i taj dan. Masa ekipe govori kako mrzi ponedjeljak. Ja baš i ne. Nije da ga obožavam, ali ga svakako i ne mrzim.
Osim ponekad. Npr. kad me moja draga (ona zna koja) obasipa smsovima u nedjelju iza ponoći. Ili kad se temperatura spusti za 15 stupnjeva u manje od 12 sati (malo prije sam prošao kroz Gorski kotar i bilo je 15 stupnjeva, brrrrrrrrr). Ili kad moram na put. Ili kad imam sastanak odmah ujutro. Ili kad mi spremačica odluči doći ponedjeljkom ujutro. Ili kad ne znam što bih napisao na blogu (nije da nemam tema, ali glupo mi je furati istu spiku svaki dan).
Ali ne zamjerite, još sam pionir, ali brzo učim. Ako sada i izgleda grdo, bit će bolje za koji mjesec.
Danas ne volim monday jer sam počeo uzimati omega tri nešto jer mi je doca rekla da mi je šećer kao godišnja proizvodnja u Virovitici, trigliceridi u bujanju, a kolesterol mogu izvoziti zemljama u razvoju. I sad moram paziti. Stalno. Bez prekida. Ajme...ne mogu...pa moram se odreći svega ! Kao da nije bilo dosta odreći se cigareta, sad moram i sve fine hrane. No dobro, mrzim ovaj ponedjeljak !!!

Nema komentara: