petak, 11. srpnja 2008.

Četr' banke

Frend mi slavi 4 banke. Svašta smo mislili prirediti. Party iznenađenja, striptizete, izvući neke ljude iz naftalina i pozvati ih na party. Možda album sa slikama od rođenja do danas, kao neki spomenar. Platiti "ketering" da dođe, servisa, nahrani nas i napije, počisti i ode. Ipak nam se ne da čistiti nakon svega toga.
Nismo se uspjeli organizirati. Sve je postalo stihija. Ni njemu nešto nije bilo važno slaviti 40. Iako, nije u bedu, ali kao...isto je kao i 39. Kužim da je isto, a opet nije. Piše se nova prva znamenka. Sjećam se kad se meni pojavila dvojka na početku, osjećaj starosti. Nakon trojke je bilo, idemo prema Isusovim godinama (kaže narod da je to 33). Nakon Isusovih idu najbolje godine. Nakon najboljih dođje 4 na početak i kužiš da si isti. Do 5 se pomiriš da je sigurno prošlo više od pola života....dalje? Malo brijem, htjedoh reći da na netu možete naći čuda ideja za pojedini rođendan, pa smo tako i mi našli ideje za 40-ti, ali smo i sami bili dovoljno kreativni da nam tako nešto padne na pamet, jedino smo bili prelijeni (ili nemotivirani?!?) organizirati se. Hm, kad ja budem u 40-im...nadam se da će ljudi oko mene napraviti neki blesavi tulum. Ili neće. Brijem da će mi biti stalo. Tko zna...ima još vremena. Možda se i predomislim ?!

Nema komentara: