utorak, 29. srpnja 2008.

Ljeto...


Ovogodišnje ljeto mi je prvo nakon sto godina da ga proživljavam kao ljeto.

Prošlih godina, uvijek negdje odzujim i landram po svijetu, umjesto da guštam u moru, suncu, pijesku, kamenju, soli, prženju, hladovini, ježevima, voajerstvu, oblacima, kišnim pljuskovima...

Ove godine sam prvi puta učio gledati ispod površine vode. Da ! PRVI PUT ! Prije sam mislio da će mi se nešto strašno dogoditi očima i da ću oslijepiti (srećom pa nisam u ruskoj diskoteci, nego u Jadranu), ali ništa se nije dogodilo, a i neće. Jer ono što se dolje događa je savršeno. Znate li vi da se hrpa riba mota oko vas dok ste u moru?! Naravno da znate ako gledate, ali ako ne...ne boli, nego je super.

I skakati na glavu isto. Uvijek me bila frka, ali sad se i to dogodilo, iako znam pasti kao daska, ali sve manje i manje i super je kad udješ u vodu pod onim kutem koji ti daje taj predivni osjećaj prolaska kroz vodu...

A guštam u moru toliko da sam non stop u vodi dok ne poplavim! Mislim da sam opet otkrio čari ljeta i stvarno stvarno...super

4 komentara:

Anonimno kaže...

Napokon novi post, nije baš da te zahvatila početna blogerska groznica!
U svakom slučaju, bravo za tebe i nove morse pobjede:-)

Lettva kaže...

Nemoj se zadržavat na površini. Malo po malo zaroni dublje među školjke rakove, ježince i ostalu floru i faunu. Puno je uzbudljivije nego na površini... Možda se čini teško, ali uz malo truda sve je moguće. Isfucana fraza, ali uvijek, uvijek, uvijek pali. :)
Od malena ronim. Zapravo bilo mi je lakše ronit nego plivat. Uvijek sam bio ponosan na svoje male trofeje izronjene iz mora. Bila to mamina šlapa ili Petrovo uho... što god.
ALi treba biti oprezan i ne pretjerivat. Ako uši bole onda nema ronjenja. :)
Pzdrv!

Anonimno kaže...

ajme sluzbeno nisi vise pravi kontinentalac!!!

intrepidCRO kaže...

Stvarno, nisam više z kontinenta nego z morja :-)

Fala i na sugestijama